- МОЇ ЗНАННЯ та прагнення присвячені ЗДОРОВ`Ю. Рішучість, наполегливість та майстерність в поєднанні з єдиною метою - використання ефективних та безпечних методів профілактики та лікування найпоширеніших захворювань ЛЮДИНИ, які базуються на доказовій медицині.

пʼятницю, 15 квітня 2011 р.

Мої знання та прагнення присвячені ЗДОРОВ`Ю.


Дорогі читачі моєї сторінки!

Цією публікацією я розпочинаю свою діяльність в Інтернеті, покликану пропагувати вести здоровий спосіб життя.

Разом з Вами ми будемо намагатися здійснювати профілактику найбільш поширених захворювань людства.

Планую постійно опубліковувати розвідки з відповідними рекомендаціями та пам'ятками, які будуть корисні не тільки хворим, а й здоровим людям.

За довгий час моєї лікарської практики накопичилась велика кількість інформації з матеріалами щодо лікування та профілактики тих чи інших захворювань. Зі свого особистого лікарського досвіду закликаю Вас не займатися самолікуванням, а звертатись до фахівців, оскільки самолікування може нанести здоров'ю непоправимі плачевні наслідки як для Вас особисто, так і для Ваших близьких.

Мої знання та прагнення присвячені здоров'ю. Це рішучість, наполегливість, майстерність в поєднанні з єдиною метою - використання ефективних та безпечних методів лікування та профілактики найпоширеніших захворювань людини, які базуються на доказовій медицині!

Підписуйтеся на розсилку моїх публікацій, надсилайте запитання, які вас цікавлять, звертайтеся у клініку "Оберіг", що знаходиться за адресою: м.Кременець, вул. Дубенська ,1 (приміщення бувшого ДОСААФ).


Завжди буду радий допомогти! Щиро зичу Вам і Вашим близьким міцного здоров'я!

Немає коментарів:

Дописати коментар